Vit Glamour Klänning - STUDENT !!




                                                         699 KR !!

VACKER GLAMOUR FEST KLÄNNING!! PERFEKT FÖR STUDENTEN!!

HELT NY I ORIGINAL FÖRPACKNING!!

Hur Snygg som hellst - Missa absolut inte denna!!

Klänningen är nästan vackrare i verkligheten än på bild !!

Vit fin student klänning, axelbandslös, fina gnistrande stenar vid bysten

Tok Snygg Design! Snyggare vit klänning får man leta efter!!

Jag har denna klänning i size 4-10 och du bestämmer själv vilken storlek du vill ha !

Frakt : 88 Kr

* 4 *

Byst: 81-86cm

Midja: 58-66cm

Höft: 86-96cm

Längd: 107cm

* 6 *

Byst: 86-91cm

Midja: 63-71cm

Höft: 91-102cm

Längd: 108cm

* 8 *

Byst: 91-97cm

Midja: 68-76cm

Höft: 97-107cm

Längd: 109cm

* 10 *

Byst: 96-102cm

Midja: 76-81 cm

Höft: 101-112cm

Längd: 111cm

OBS! DET ÄR INGEN LEVERANS TID PÅ DESSA - du kan ha klänningen hemma på bara någon dag !


Kommentarer
Postat av: Kalle

Hej,



Jag heter Kalle och är grundare till sidan Klädbyte.se

Vi har precis startat men sidan växer väldigt snabbt.

Jag är ute efter klädintresserade personer i olika åldrar.

Fastnat för några, vilken du är en.



Hittade inte din mail så skriver här, Hoppas det är ok.



Tänkte att eftersom du skriver en hel del om kläder och mode i din blogg och även säljer en del,

så undrar jag om du är intresserad att lägga upp dina kläder på vår sida.



Du får en egen garderob där du lägger ut det du vill byta ut eller sälja i din garderob.

Du kan sen länka garderoben direkt till din blogg.



På så sätt får du betydligt fler besökare samtidigt som du får ett bra komplement till din blogg att visa upp dig och dina kläder.



Undrar om det finns nåt intresse från din sida att använda dig av oss.

Det kostar naturligtvis ingenting utan jag är ute

efter att få in snygga kläder på sidan, och du får ett roligt komplement till din blogg och fler besökare, och även lite nya kläder till din garderob.



Kan inte lova nåt mer exakt i dagsläget vad gäller att synas på

Framsidan mm, eftersom jag inte vet vilka som kommer att vara med ännu.



Kolla in klädbyte.se och hör av dig.

MVH

Kalle

Klädbyte.se

2010-03-24 @ 14:51:18
URL: http://www.kladbyte.se
Postat av: Annika

Finns denna klänning kvar? Jag skulle vilja veta lite mer detaljerat vad det är under bysten. Tack på förhand// Annika

2011-01-26 @ 20:10:44
Postat av: Anna

Hej! Finns det fler bilder på denna klänningen att få via min mail?

/ Anna

2011-10-26 @ 09:27:19
Postat av: malin

Hejsan, om denna klänning finns kvar mejla gärna mig då !! Malin

2011-12-08 @ 15:36:20
URL: http://keepondoinit.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hejsan, underbart fin klänning, kan inte annat än att hålla med. Finns det någon kvar?

Mejla gärna :)

Mvh. Kristina

2011-12-18 @ 19:49:32
Postat av: Sara

hej! finns denna klänning kvar och skulle man kunna få se mer bilder på den?

2012-03-29 @ 21:29:12
Postat av: Rowa

Hej!

Jag undrar om den här klänningen finns kvar i storlek 10. I såna fall kan du skicka en faktura med klänningen till mitt hemadress, så betalar jag det direkt.Jag kan mejla dig mitt hemadress om det funkar.

Vänliga Hälsningar/ Rowa

2012-04-20 @ 13:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0