OTROLIGT SNYGG KLÄNNING I FÄRGEN PETROL !



                                                  299 kr

** OTROLIGT SNYGG KLÄNNING I FÄRGEN PETROL!! **

Missa inte denna snygga klänning i den läckra färgen Petrol ( grön/blå )

Helt underbar klänning med snygg passform! Ballong effekt nertill.

Reglerbara axelband som även kan stoppas ner, går lika bra att ha den utan!

*Såå Snyggt *

Superstretch i midjan och ryggen, snyggt draperad över bysten

* Storlek : one size Passar: XS, S & liten M
FRAKT: 40 kr

*Helt ny och kommer i obruten originalförpackning.


Kommentarer
Postat av: Emma

hej hej jag skulle vilja handla lite, men hur bär jag mig åt? är inrtesserad av *otroligt snygg klänning i färgen petrol*



Mvh



Emma

2010-05-09 @ 21:32:59
Postat av: Emma S

Jag är intresserad av den här klänningen- säljs den fortfarande?
Hälsningar Emma S

2012-09-08 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0